maandag 29 juni 2020

Stampin' Up! In Good Taste * Roze bloem met tegelpatroon + Workshop@Home juli


In de Workshop@Home voor juli staat de 'In Good Taste' serie
van Stampin' Up! centraal met als middelpunt de stempelset
die inbegrepen is in deze workshop.



Deze kaart maakte ik met de producten uit de 'In Good Taste' serie.
Om jullie wat inspiratie te geven wat je zo'n beetje kan verwachten
tijdens deze Workshop@Home.

De basis is een 'Crumb Cake' kaart van 21 x 14.85 cm, gerild 
op 10.5 cm. Daar bovenop een mat van 10 x 14.35 cm van het
tegelpatroon uit het 'In Good Taste' design papier.



Op de achtergrond stempelde ik daarna met 'Petal Pink' en 
'Crumb Cake' de motiefjes uit de stempelset. Hier bovenop een
strook donkerbruin hout uit het design papier van 10 x    cm.
De roze 'Petal Pink' strook embosste ik met de 'Pinewood Planks'
embossingfolder. Het linnen draad wikkelde ik om de mat heen 
en maakte een strikje. Het strikje zette ik vast met een glue dot.



De bloemen en takjes stempelde ik met de donkerbruine 
'Early Espresso' inkt en de bloem kleurde ik in met een water
painter en 'Petal Pink' inkt.



Tijdens de Workshop@Home op woensdag 15 juli maken we
de 3 kaarten waar je hierboven een voorproefje van ziet.
Voor de andere 3 kaarten die je later zelf kunt maken met dezelfde
lay-out, laat ik je voorbeelden zien.

De basiskaarten heb ik al gesneden maar voor de rest snijden 
jullie alles zelf uit met je papiersnijmachine.



Je kunt je nog t/m 1 juli aanmelden.

Alle overige informatie lees je hier!

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


---

Hostess code


Bij een besteding vanaf € 60,- in mijn webshop
ontvang je deze maand GRATIS de
 'Flowers for Every Season' steentjes.

Vul aan het einde van de bestelprocedure deze
code in en ontvang begin volgende maand je
bedankje in je brievenbus.

Lees er hier meer over!

---

Jaarcatalogus 2020-2021


De nieuwe Jaarcatalogus 2020-2021 ontvangen?
Lees er hier alles over!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten