dinsdag 12 mei 2020

Stampin' Up! Siertuin collectie/ Ornate Garden * Driehoek doosje




Vandaag is de dag van de verpleging. Om het thuiszorgteam
van mijn vader in het zonnetje te zetten, maakte ik deze leuke
driehoek doosjes voor hun.



Het idee heb ik van mijn Amerikaanse Stampin' Up! collega
Julie Dimatteo.



Mijn versie maakte ik met het 'Ornate Garden' design papier, op 
dit moment één van mijn favorieten. Het 'Ruched Ribbon' lint
gaat ook mee naar de nieuwe Jaarcatalogus.



In totaal maakte ik 12 van deze doosjes waarin ik een rol mentos
stopte, zomaar een aardigheidje.



Ze worden deze hele week door mijn ouders uitgedeeld als
bedankje voor al hun hulp. 

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette

---

Jaarcatalogus 2020-2021


De nieuwe Jaarcatalogus 2020-2021 ontvangen?
Lees er hier alles over!

---

Bestelinformatie

Ik verzorg graag je bestelling!
Klik op de producten hieronder en je komt in mijn webshop, waar je
met een credit card betaald. Heb je die niet stuur mij dan een mailtje
met je bestelling en je krijgt een betaalverzoek en dan maak ik het
verder in orde.


Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten