vrijdag 24 april 2020

Stampin' Up! Magnolia Lane * Zomaar...



Vorige week donderdag 16 april jl. deed ik op de FB pagina van 
Danielle Kassing (Stamp Along) mee met haar Facebook Live. 



Van te voren kreeg je de producten door zodat ze klaar lagen,
maar wat je ging maken was nog niet bekend.



Niks voor mij want ik zie graag wat het gaat worden zodat ik
in mijn hoofd een beeltenis kan maken met hoe ik het ga doen.



Daarom ben ik gewoon iets trager, bekijk eerst wat Danielle 
van plan is en ga dan snel verder.



Ik koos voor de 'Magnolia Lane' serie die had ik al een poos
niet meer gebruikt en hij is prachtig!



We maakten deze prachtige funfold kaart. De gestempelde
bloemen kleurde ik in met de 'Stampin' Blends®'. Ik gebruikte ze 
ook om de pareltjes te kleuren zodat ze mooi bij de bloem pasten.

Het was erg gezellig en nu ik wifi in mijn knutselruimte heb zal
ik gerust vaker met zoiets meedoen.

Fijn weekend allemaal en tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


Gebruikte producten:
---

Bestelinformatie 



Vanwege de Lockdown geeft Kreaneeltje vanaf nu tot en met 31 mei 
GRATIS verzending bij een bestelling vanaf €60,- (normaal €5,95).

De bestelling wordt binnen 5 werkdagen vanaf het Stampin' Up!® magazijn 
direct naar jouw huis gebracht door UPS.

Meer informatie lees je hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten