maandag 27 april 2020

Stampin' Up! Bonanza Buddies * Happy Birthday in pasteltinten


Vandaag is het Koningsdag, onze Koning is jarig!
Hieperdepiep hoeraaaaa!


Een paar weken gelden viel mijn oog op twee kaarten van mijn
Duitse Stampin' Up! collega Stefanie (stempelnmitliebe) en
ik was meteen verliefd!


Ik heb de linker kaart gecased en de rechter in dezelfde stijl
gemaakt en natuurlijk ook een beetje van mijzelf erin gestopt.



Het idee wat mij zo aansprak waren die gekleurde streepjes die 
ze maakte met de kaars stempel uit de 'Bonanza Buddies' set.
En natuurlijk de geweldige kleurencombinatie.



Ik gebruikte alleen de sterretjes i.p.v. de hartjes die Stefanie
gebruikte en voegde er wat spetters aan toe met inkt en een
aquapainter.



Van de tweede kaart heb ik de sketch gebruikt en het stempelen
naar eigen idee gedaan. 



Waar haal jij je inspiratie vandaan? Wie is jouw favoriete ontwerper?
Laat het in de reacties even weten!

Gezellig dat je weer eens kwam kijken!

Fijne Koningsdag en tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


Gebruikte Producten: 
---

Bestelinformatie 



Vanwege de Lockdown geeft Kreaneeltje vanaf nu tot en met 31 mei 
GRATIS verzending bij een bestelling vanaf €60,- (normaal €5,95).

De bestelling wordt binnen 5 werkdagen vanaf het Stampin' Up!® magazijn 
direct naar jouw huis gebracht door UPS.

Meer informatie lees je hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten