vrijdag 27 maart 2020

Stampin' Up! Honey Bee * Hello


Mijn vriendin Hilma plaatste een oproep op Facebook om een
kaart naar haar broer Hans toe te sturen. Hij woont in een 
verpleeghuis en mag nu geen bezoek hebben van zijn gezin
of anderen.



Voor hem maakte ik deze bijenkaart met heel veel bijen en veel
stans werk. De rechthoeken komen uit de 'Stitched Rectangle' dies.



Ik kleurde met een aquapainter en 'Crushed Curry' inkt de bijen in
en gaf het 'hello' ook een vleugje kleur.

Fijn weekend en tot de volgende keer!



Product List

Bestel informatie




Wegens de oproep van de regering om zoveel mogelijk thuis
te blijven tijdens het coronavirus, heb ik t/m 13 april deze actie.

Vanaf €40,- wordt jouw bestelling GRATIS vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd zodat je de deur
 niet uit hoeft en de producten  door zo min mogelijk handen gaan.
Hierdoor vervalt de verzamelbestelling voorlopig.

Een bestelling plaatsen kan iedere dag. 
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of
 ik stuur jou een betaalverzoek en zodra jouw betaling ontvangen is,
plaats ik de bestelling en binnen 3 - 5 werkdagen
 komt het jouw kant op.

Je leest er hier meer over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten