maandag 30 maart 2020

Stampin' Up! Birthday Bonanza * Tien



... dat werd de zoon van Anne-Marie van 'Mooi van Papier'.
Via Facebook vroeg zij of je haar zoontje Marijn een kaart wilde
sturen nu zijn verjaardag niet normaal gevierd kon worden.

Ikzelf ben helemaal weg van de 'Birthday Bonanza' serie van
Stampin' Up!®. Nou snap ik dat als je 10 wordt, je het misschien
wel wat kinderachtig vindt. 



Daarom stempelde ik zijn leeftijd in letters met de 'Lined Alphabet'
stempelset op het 'Birthday Bonanza' design papier.
Er zijn letterstansen verkrijgbaar maar die heb ik niet dus werd 
het knippen met de hand, iets wat ik overigens graag doe.



Zo een stuk stoerder toch?


Tot de volgende keer!



Product List
Bestel informatie




Wegens de oproep van de regering om zoveel mogelijk thuis
te blijven tijdens het coronavirus, heb ik t/m 13 april deze actie.

Vanaf €40,- wordt jouw bestelling GRATIS vanuit het 
Stampin' Up! magazijn bij jou thuis bezorgd zodat je de deur
 niet uit hoeft en de producten  door zo min mogelijk handen gaan.
Hierdoor vervalt de verzamelbestelling voorlopig.

Een bestelling plaatsen kan iedere dag. 
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of
 ik stuur jou een betaalverzoek en zodra jouw betaling ontvangen is,
plaats ik de bestelling en binnen 3 - 5 werkdagen
 komt het jouw kant op.

Je leest er hier meer over!

1 opmerking:

  1. Dat heb je super stoer opgelost!
    Dit is zo gaaf die grote letters op de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen