vrijdag 20 maart 2020

Stampin' Up! Bird Ballad * Kaartje voor de zorgmedewerkers


In een paar dagen tijd staat Nederland op zijn kop door het
corona virus, het is best wel spannend allemaal.

Er is de laatste week veel op ons afgekomen ook privé.
Dat maakte dat mijn hoofd vol zat en mijn lichaam onrustig.
Hierdoor lukte het ook niet zo om creatief bezig te zijn.



Woensdag ben ik toch mijn knutselschuur ingedoken en gaan
bladeren in de jaarcatalogus van Stampin' Up!® voor inspiratie.
Daar kwam ik deze kaart tegen op bladzijde 90 en ging aan de slag.

Ik wilde voor de zorgmedewerkers die mijn ouders, schoonmoeder en 
onze zoon Stijn helpen, een kaart maken om ze te bedanken en
 een hart onder de riem te steken.



De basiskaart is in de crèmekleur 'Very Vanilla', de mat daar bovenop
is  het 'Fluid 100 watercolor paper' van Stampin' Up!®.
De bloesem en blaadjes stempelde ik met watervaste inkt en kleurde
ik in met de aquapainter en inkt.
Door met de aquapainter en wat 'Pool Party' inkt aan de punt op mijn
vinger te tikken, maakte ik de spetters.



Het mooie kanten lint komt ook uit de 'Bird Ballad' serie. 
Dit plakte ik onder het label wat ik uitstanste met de 'Stitched Nested 
Label' dies. Hier bovenop de tekst die uit de bijpassende stempelset
 'Free as A Bird' komt.

Alle gebruikte producten zijn bij mij te bestellen.
Heb je mijn actie al gezien?


Ik laat alle bestelde producten vanaf €40,- GRATIS
bij jou thuis bezorgen vanuit het Stampin' Up! magazijn.
Zo hoef je de deur niet uit en kun je toch heerlijk bezig zijn.

Tot morgen!
Dan er er weer de Bloghop van de Creatieve Harten.

---

WORKSHOPS GEANNULEERD


---

Bestel informatie



Wegens de oproep van de regering om zoveel mogelijk thuis
te blijven, heb ik t/m 13 april deze actie.

Vanaf €40,- wordt jouw bestelling GRATIS vanuit het Stampin' Up! magazijn
 bij jou thuis bezorgd zodat je de deur niet uit hoeft.
Een bestelling plaatsen kan iedere dag. 
Per email stuur je jouw bestellijst, je maakt het bedrag over of ik stuur jou 
een betaalverzoek en binnen 3 - 5 werkdagen komt het jouw kant op.

Tot nader order vervalt hierdoor de verzamelbestelling.


Je leest er hier meer over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten