zaterdag 21 maart 2020

Bloghop Creatieve Harten: Favoriete Techniek


Welkom bij de Bloghop van de Creatieve Harten!
Deze keer gaat het over je favoriete techniek.


Mijn favoriete techniek is het inkleuren van stempels, zo ontspannend.
En dan het liefst met de aquapainter en inkt. 
Voor deze Bloghop ging ik met de vogeltjes uit de 'Free As A Bird'
stempelset van Stampin' Up!® aan de slag. Eerst stempelen met 
watervaste inkt en dan inkleuren.



Een andere techniek die ik graag doe en hierbij gebruikte is knippen.
Hier zit geen stans bij dus alles is handwerk. 's Avonds voor de tv
vind ik dat geen straf.



En als je dan het eindresultaat ziet met die verschillende laagjes
over elkaar, dan word ik helemaal happy!



De 'Very Vanilla' basiskaart heb ik met de grote spetterstempel
van de stempelset 'Painted Poppies' gestempeld met 'Pool Party'. 
Met één beïnkte stempel maakte ik twee afdrukken, één is normaal 
 en de tweede lichter.



Daar bovenop een label van het 'Bird Ballad' design papier die
ik uitstanste met de 'Stitched Nested Label' dies. 
De bloemen kleurde ik in met 'Daffodil Delight', de tak met
'Soft Suede', het blad met 'Old Olive' en de vogeltjes met 'Petal Pink'
en 'Calypso Coral' inkt.



De gele sequins komen uit de 'Gingham Gala Adhesive-backed'
sequins en de andere uit de 'Basic Adhesive-Backed' sequins.
Beide voorzien van een plaklaagje wat erg handig is.
De binnenkant krijgt bij mij ook altijd wat aandacht.

Ook de andere teamleden laten hun favoriete techniek zien,
klik op de naam onder mij om door te hoppen:



Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer!


Product List

12 opmerkingen:

  1. Prachtig gekleurd! Heerlijk rustgevend is dat he?
    Je kaartje is erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart zo! Fantastisch ingekleurd met inkt en water...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, daar wordt iedereen blij van! en die binnenkant is helemaal super cute, ik hou daarvan zo'n kleine extra verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk, wat zijn ze toch schattig die vogeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en heel mooi ingekleurd en geknipt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoooooo zeg, wat een geduld heb jij, dat knippen.....brr.... Ik vind dat niks aan.
    Als ik jou resultaat zie, wauw, kan me voorstellen dat je daar en heel voldaan gevoel van krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een prachtige kaart en het heeft me geïnspireerd tot het maken van ook een vogelkaartje maar dan heel anders.

    BeantwoordenVerwijderen