maandag 23 december 2019

Stampin' Up! Tjokvol Kerst & Knusse Kerst * Lieve Kerstgroetjes


Gisteren de laatste Kerstkaarten afgemaakt en geschreven.
Mijn werktafel gelijk opgeruimd en alle kerst producten opgeborgen.
Tijd om met de nieuwe prachtige producten te gaan werken.



Deze leuke hartvorm met de zuurstokjes uit de 'Cup of Cheer'' dies van 
Stampin' Up!® zag ik bij mijn Amerikaanse SU demo Charlet Mallet.
Het strikje en de hulstblaadjes komen hier ook uit.



De zuurstokjes zitten op een label dat ik stanste met de 'Stitched Nested
 Labels' dies. Ik kan wel zeggen dat dit één van mijn favoriete dies is
 voor dit moment.



Het gestempelde randje hulstblaadjes komt uit de bijpassende stempelset
'Tjokvol Kerst/Cup of Christmas'.

Wil je deze geweldige Stampin' Up!® producten nog aanschaffen
voordat ze verdwijnen, dan verzorg ik graag je bestelling!
Mail je bestelling naar kreaneeltje@gmail.com.

Fijne Kerstdagen!

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten