vrijdag 20 december 2019

Stampin' Up! Tjokvol Kerst/ Cup of Christmas *Prettige Kerstdagen


Afgelopen woensdag hoopte ik mijn Kerstkaarten af te maken.
Er zaten er al 60 op de post en ik had er nog 30 te gaan.

Ik heb het bijna gehaald, alleen de laatste 10 moet ik nog inkleuren.
Er kwam 's avonds even iets anders tussendoor en daarna was de
energie op.

Als je mij volgt op Instagram heb je in mijn stories deze al even
langs zien komen en nu laat ik het eindresultaat zien.
Ik ben te vinden onder de naam 'Kreaneeltje'.



Bij mijn Amerikaanse Stampin' Up! collega Amy Koenders
vond ik de inspiratie voor deze kaart.
Natuurlijk gaf ik er mijn eigen draai aan.



Op de achtergrond stempelde ik de kleine hulst takjes en kleurde
ze in met mijn inktpad en aquapainter in 'Real Red' en 'Shaded Spruce'.



De cirkel in 'Pool Party' stanste ik uit met de 'Stitched Shapes' dies.
Daar bovenop de zuurstokken met strikjes en de mok met kerstster,
die stanste ik allemaal uit met de 'Cup of Cheer' dies uit de 
Herfst/Wintercatalogus van Stampin' Up!®.



De teksten in de groene 'Shaded Spruce' kleur komen uit de
stempelset 'Tjokvol Kerst/ Cup of Christmas'.

Vind je deze stempelset ook zo geweldig, grijp dan nu nog je kans!
Zolang de voorraad strekt is hij nog verkrijgbaar t/m 2 januari 2020.

Koop je de stempelset en dies voor 2 januari samen als bundel 
dan krijg je 10% korting. 
De dies blijven na 2 januari ook nog even bestelbaar.



Kijk op de Stampin' Up!® website om de juiste stand
van zaken te zien wat er nog verkrijgbaar is uit de
Herfst/Wintercatalogus.

Wil je nog iets bestellen, geef het dan door via mijn mail,

Een fijn weekend en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten