maandag 9 december 2019

Stampin' Up! Brightly Gleaming * Cadeaukaartmapje



Dit cadeaukaartmapje verkocht ik op de Winterfair het meest.
Ik showde ze hier al eerder met de 'Free as A Bird' stempelset.



Het klepje embosste ik met de 'Tufted 3D' embossingfolder.
De 'Bellyband' is van het 'Brightly Gleaming' designpapier.
Op dit moment uitverkocht maar het leuke is dat het in het
najaar weer in de Minicatalogus komt.



In het opstaande randje in het midden kun je een cadeaukaart doen.
Het kaartje bestaat uit twee delen die je aan elkaar lijmt.



Het ornament embosste ik met goud embossingspoeder en kleurde ik in 
met het blauwgroene 'Pretty Peacock' met inkt en een aquapainter.
De tekststempel komt uit de Nederlandse stempelset 'Knusse Kerst'.



Stampin'Up!® heeft op dit moment de eindejaarsverkoop,
de Herfst/Wintercatalogus gaat bijna verdwijnen dus pak
je kans als je nog graag die ene stempelset wilt.
Kijk hier voor de details.



Als je slim bent, combineer je het met deze 24 uurs actie op
deze woensdag 11 december. De hele dag GRATIS verzending
bij een minimale besteding van €40,-.



Of je maakt nog gebruik van mijn actie 
en koopt de nieuwe snijmachine.
Daarbij heb je nog de hele maand december GRATIS verzending.
Lees hier mijn blog over de Papier snijmachine van Stampin' Up!®.

Ik verzorg graag je bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com


Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten