zaterdag 9 november 2019

Stampin' Up! Feels like Frost *Inkleuren met spons


Het prachtige designpapier 'Feels like Frost' heeft aan de voorkant
een fotoprint en aan de achterkant een grafisch zilver/wit design.
Zie mijn vorige blog.


Ik vond het een beetje te eentonig alleen maar wit en zilver, dus
besloot ik om met een stempelsponsje en een inktpad in de kleur
'Pretty Peacock' het designpapier van kleur te voorzien.



Eerst even wat inkt afvegen op je 'Grid Papier' en dan zachtjes
 met draaiende bewegingen de inkt aanbrengen. Hoe vaker je dit
doet hoe donkerder de kleur wordt.



Met de bijpassende stansenset 'Frosted Frames' stanste ik uit
een zilveren 'Foil sheet' wat takjes met besjes.



Eén van de takjes smeerde ik in met 'Shimmery Crystal Effects'
en bestrooide ik met het 'Ice Stampin' Glitter'.
Dit geeft zo'n leuk effect, net of er ijskristallen opzitten.



Met de 'Stitched Nested Labels' Dies stanste ik uit blauw-groen
'Pretty Peacock' cardstock een label waarop ik met zilver
embossingspoeder de tekst emboste.



Om eerlijk te zijn heb ik eerst wel de betekenis moeten opzoeken.
Nog nooit van het woord 'Yuletide' gehoord. Maar er staat zoiets
van ' Ik wens jou een vrolijke Kersttijd toe'.


* WORKSHOP*

A.s woensdagavond 13 november van 19.00 - 22.00 uur
 geef ik een workshop met de 'Feels like Frost' serie
 en maken we een stapel Kerstkaarten.
Er is nog plek, dus geef je op!



Fijn weekend verder en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten