maandag 11 november 2019

Stampin' Up! Feels like Frost * Huisjes

Surfend op het wereld wijde web kwam ik deze leuke huisjes tegen
bij mijn Duitse collega Franka Thorenz.
Ik was op slag verliefd!


Ik heb ze zelf gemaakt met de 'Frosted Foliage' stempelset van
de 'Feels like Frost' serie. De basis voor het huisje is gemaakt 
met de grootste vorm van de 'Stitched Nested Labels' dies.



Het cardstock wat ik gebruikte zijn de kleuren 'Blushing Bride',
'Purple Posy' en ' Smokey Slate'.



De kleuren van het cardstock zie je ook terug in de gestempelde 
bessentakken. Hierboven dus 'Blushing Bride'. 
De schermbloemen stempelde ik op elk huisje met het 
lichtgroene 'Soft Sea Foam'.



Ik stanste het takje uit met de 'Frosted Frames' dies en laat het
extra glinsteren met de 'Shimmery Crystal Effects' waar ik later
de 'Ice Stampin' Glitters' over strooide.
De tekst komt uit de Nederlandse stempelset 'Knusse Kerst'.

Alle materialen zijn via mij verkrijgbaar. Stuur een mailtje naar

Tot de volgende keer!

---



Er is nog plek voor de workshop van a.s woensdagavond.
Een stapel Kerstkaarten maken met de 'Feels like Frost'
serie van Stampin' Up! 
Meld je aan via kreaneeltje@gmail.com


---


Vergeet deze actie niet! Geen verzendkosten bij aanschaf 
van de nieuwe Paper Trimmer in november & december.

---





1 opmerking:

  1. Deze zijn ook leuk zeg! Het is jammer dat je niet in de buurt woont. Anders was ik echt een keer langs gekomen voor een workshop!

    BeantwoordenVerwijderen