woensdag 2 oktober 2019

Teammiddag Creatieve Harten First Edition *Cadeautjes

 In mijn vorige blog met het verslag van de teammiddag vertelde ik
al dat ik enorm verwend ben.
Het leek wel of ik jarig was...


Nina ( 'De stempelolifant') had speciaal voor mij dit cadeautje
gemaakt, wat een prachtige verpakking!



Er in zat deze ontzettend leuke sleutelhanger die zij zelf maakte
 met haar plotter, leuk hè?!



Dit was haar cadeautje voor iedereen.



Mieke is gek op kleine doosjes maken en maakte dit keer deze
leukerd!



Met allemaal lekkers erin!



Van Caro (Carooskaartjes) deze leuke verpakking met heerlijke
bonbons erin, ze smaakten geweldig!



Leonie (Leonie BG) maakte dit schattige hertje en ze had ook
een vosje, zo cute!



Lotte ( A Lotte Stamping Fun) maakte deze mooie verpakking...



...met een heerlijke bodycream!



Iedereen kreeg van haar dit leuke kleine kaartje!



Mardette was al helemaal in Halloween stemming en maakte
deze grappige traktatie....



waar een mini-lollie in verstopt zit.



Bij haar buurvrouw had ze een mand vol pompoentjes gekocht
en voorzien van dit label, schattig!



En als gastvrouw kreeg ik ook nog een cadeau in een prachtige
zelfgemaakte verpakking.



Ze stempelde het cadeaupapier zelf met stempels van Stampin' Up!®.



En het paste perfect bij het cadeautje wat erin zat!

Niets teveel gezegd toch?
Wat een verwennerij!

Tot de volgende keer!





3 opmerkingen: