maandag 30 september 2019

Verslag Teammiddag Creatieve Harten First Edition


Gisteren was het zover, de Teammiddag bij mij thuis.



 Op mijn blog kon je gisteren al lezen van het gastencadeautje.
Ook bakte ik nog appelflappen van appels van eigen boom.



De middag stond in het teken van de herfst, één van mijn 
lievelingsseizoenen met al die mooie kleuren.



Teammaatje Lotte had nog zoveel te doen voor deze week
dat zij haar eigen werk meebracht. Dat pakten wij als team op
voor we met het project van deze middag begonnen.



Vele handen maken tenslotte licht werk!



Het project van de middag was de windlichtkaart, aan de buitenkant
een gewone kaart maar als je hem openklapt....



...komt er een windlicht te voorschijn.



Ik had een tutorial gemaakt zodat iedereen zelf aan de slag kon gaan.
Voor mij een test of ik het wel duidelijk beschreven had en die slaagde.



Iedereen kon zijn eigen kleurlijn kiezen uit de 'Come to Gather' serie,
 leuk om te zien wat iedereen dan kiest en ervan maakt.



Onze teamleider Caro had een speciale gast meegenomen...



...Jackie Bultje van 'The Pampered Stamper' uit Canada! 
Zij is op dit moment in Nederland en vond het leuk om deel te nemen.



Natuurlijk werd er nog een groepsfoto gemaakt, Lotte was
toen helaas al naar huis.



Ik werd ontzettend verwend, hierover later een speciale blog.

Ik heb ontzettend genoten van deze middag!
Bijkletsen en knutselen wat wil je nog meer.

Iedereen ontzettend bedankt voor alles!!

Tot de volgende keer!

4 opmerkingen: