maandag 7 oktober 2019

Stampin' Up! Come to Gather # Ik denk aan je

Voor een vriendin die op dit moment vecht tegen borstkanker
maakte ik deze kaart. 
De grote bladeren stempelde ik met de 'Gather Togehter' 
stempelset in dezelfde kleur als de kaart 'Sahara Sand'.


De spetters maakte ik met 'Cajun Craze' inkt en de aquapainter.
Bovenop de mat plakte ik twee strookjes design papier uit de 
'Come to Gather' designpapier seriedis ik aan één kant in een
'v-tje' knipte.



De blaadjes stanste ik uit met de Bighot en de 'Gathered Leaves' dies.
Ik gaf ze glitter met de 'Wink of Stella' pen.



De pompoenen kleurde ik in met inkt en de aquapainter in de volgende
 kleuren 'Pumpkin Pie', Mint Macaron' & 'Mossy Meadow'.
De tekststempel komt uit de 'Sentimenten' stempelset die helaas
retired is en niet meer te koop via Stampin' Up!.


Project Details


Basiskaart:  'Sahara Sand cardstock -  14,85 x 21 cm, rillen op 10,5 cm
Mat:   'Sahara Sand cardstock - 14,35 x 10 cm
Stansset:  'Gathered Leaves' dies                                         
Stempelset:  'Gather Together' en tekst uit retired 'Sentimenten'
Inkt:  'Sahara Sand', ' Pumpkin Pie', 'Cajun Craze', 'Mint Macaron', 'Mossy Meadow' en 'Basic Black'
Restjes cardstock: 'Mini Macaron', Crumb cake' 
Overig: 2 strookjes 'Come to Gather' design papier - 6,5 x 1 cm + 7,5 x 1 cm

---


*EXTRAATJE*



Plaats je in de maand oktober een bestelling bij mij dan krijg je
de foto tutorial van hoe je dit Explosietasje maakt CADEAU!

Alle materialen gebruikt in deze blog zijn bij mij te bestellen.
Geef je bestelling door via mijn mailadres:

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten