zaterdag 5 oktober 2019

Bloghop Creatieve Harten: Kleine Verpakkingen


Welkom op mijn blog!

Leuk dat je mee hopt met de Creatieve Harten om inspiratie
op te doen. Dit keer zie je allemaal kleine verpakkingen gemaakt
met de prachtige producten van Stampin' Up!®.


Ik maakte mijn 'Explosietasje' met het prachtige designpapier uit de 
'Come to Gather' serie op bladzijde 46/47 van de Herfst/Wintercatalogus.



Het idee komt van mijn Duitse Stampin' Up! collega Alexandra Grape.
Ik noem het 'Expolsietasje' omdat het lijkt op de Explosionbox
die je vaak langs ziet komen op blogs de laatste tijd.



Als je het opent, vouwt het tasje zich open.
Je kunt er iets lekkers in stoppen of geld voor een verjaardag.



Het doosje sluit met een cirkel gestanst met de 'Stitched Shapes' dies. 
De ene helft plakte ik aan de achterkant vast en de voorkant
sluit met een klein magneetje.



Het gestanste blad wat daar bovenop zit, stanste ik uit met de
'Gathered Leaves' dies uit de 'Come to Gather' serie.



Het 'MMMM!' op de kleine banner komt uit de Nederlandse 
stempelset 'Tjokvol Kerst' (151844). Ik stempelde het met Versamark
strooide er wit embossingpoeder over en verhitte het met de heattool.


*WORKSHOP*

Woensdagochtend 16 oktober geef ik de workshop 'HALLO HERFST'
van 9.30 - 12.00 uur bij mij thuis in Moerkapelle.
Dit doosje gaan we maken naast de prachtige Herfstslinger, kijk
bij mijn Workshop Agenda voor het voorbeeld en meer info.

Geef je op via: kreaneeltje@gmail.com


*EXTRAATJE*

Plaats je in de maand oktober een bestelling bij mij dan krijg je
de foto tutorial van hoe je dit Explosietasje maakt CADEAU!


Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Hieronder de lijst met collega Demonstratrice's die deze keer mee hoppen.
Klik op de naam onder mij en hop gezellig door.

Fijn weekend verder en tot de volgende keer!

12 opmerkingen:

  1. Hoi Annette. Dit doosje is echt geweldig! Prachtige kleuren ook zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het echt zijn ze nog leuker! Ik vind jouw stijl echt geweldig Annette.
    Je maakt het ene leuke na het andere. Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie doosjes, zo leuk Annette. Mooi ook met die blaadjes bovenop. Weer een prachtig voorbeeld met deze set!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Errug leuk!! Ik houd ook wel van deze kleuren moet ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze doosjes/tasjes zijn echt TE schattig.
    Het papier alleen al vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja dat papier is echt mijn favoriet op dit moment!

      Verwijderen