maandag 8 juli 2019

Stampin'Up! Wonderful Moments #1 Babyshower bedankjes

Afgelopen zaterdag was het zover, ik maakte mijn eerste babyshower mee.
Mijn oudste nichtje Monica hoopt eind augustus voor de eerste keer moeder te worden.
Ik had de eer om het bedankje op een leuke manier te verpakken.

Eind mei zag ik dat Danielle Kassing een op maat gemaakt doosje
showde voor zo'n zelfde mini douchegel die ik moest gaan verpakken. 
Dat kwam mooi uit, hoefde ik zelf niet zo lang te puzzelen.
Ik passte hem wat aan naar mijn eigen stijl.



En dit is mijn versie geworden. Ik maakte er 28!
Deze stempel uit de 'Wonderful Moments' stempelset van Stampin'Up!
 vond ik zo leuk passen bij de babyshower.
 Er wordt tenslotte nog geen baby geshowd maar een 
aanstaande moeder met haar bolle babybuik.



De stempelafdruk kleurde ik in met de 'Stampin'blends'.
De tekst 'Thanks so much' komt ook uit dezelfde stempelset en
gebruikte ik op het label en als ondergrond op het doosje.



 De bovenkant van de cadeauverpakking vouwde ik dubbel met de zijkant 
naar binnen en ik knipte er aan beide zijdes een halve cirkel uit.
Hierdoor bleef het prachtige 'Polka Dot Tulle' lint op haar plaats waar
ik het kleine bedanklabeltje aan bevestigde.



De kleur van het doosje was afgestemd op de versieringen, 
de mooie roze 'Petal Pink' tint.



Hier geef ik ze aan mijn nichtje Jola, die de babyshower van haar zus
organiseerde. Ik heb ervan genoten!

Wil jij ook graag een op maat gemaakte kaart, cadeauverpakking
of een bedankje? 
Neem gerust contact met mij op met jouw wensen dan gaan samen
kijken wat je wilt en wanneer je het nodig hebt.
Alles wordt met de hand gemaakt en heeft wel enige werktijd nodig.

Leuk dat je mijn blog kwam bezoeken, laat gerust een reactie achter,
vind ik leuk!

Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten