zaterdag 6 juli 2019

Bloghop Creatieve Harten: Kaartenset 'Garden Goodness'


Hallo! Wat leuk dat je vandaag een bezoek brengt aan mijn blog.
Het is de eerste zaterdag van de maand en we hoppen weer met
de Creatieve Harten, dit keer met het thema 'kaartenset'.


Als je net als mij een moestuin hebt en deze geweldige stempelset 
'Garden Goodness' tegenkomt in de nieuwe jaarcatalogus, 
dan kun je er niet onderuit.



Mijn kaartenset stopte ik in de 'Acetate Card Box' van Stampin'Up!.
Erg leuk om het zo weg te geven als cadeau. Je koopt ze per 10 (€8,50).



Ik versierde de box met een band van zelf gestempeld patroonpapier.
Daar bovenop een schild van rood en vellum die komt uit de
 'Wild Rose' stansen set. De teksten komen uit de 'Well Said' stempelset
en de 'Well Written' dies.



In de box vier kaarten met enveloppen bestempeld met de geweldige groentes
uit de 'Garden Goodness' stempelset. Je vindt deze set op bladzijde 127 van
de jaarcatalogus en hij kost € 21,-.



De gastrol van vandaag hebben mijn zelfgekweekte doperwten.
Zo'n mooi gezicht als je de peul opent en daar keurig op een rijtje
de doperwtjes ziet zitten. Ik snoep ze regelmatig rauw op als
 ik een rondje door mijn moestuin wandel.



De groene doperwt peulen op de eerste kaart stempelde ik met 'Old Olive'.


De groene pareltjes zijn pareltjes 'Pearl Basic Jewels' die ik zelf kleurde.



Het kleuren van de pareltjes doe je met de 'Stampin' Blends',
zo kun je elke kleur van de regenboog maken.



Ook de avacado's zijn met het groene 'Old Olive' gestempeld en
de pit is met het bruine 'Soft Suede' gedaan.

Ik woon midden in een glastuinbouw gebied en niets is er lekkerder
 dan daar de net geplukte paprika's te kopen. Bij een hap spettert het water
 tegen je gezicht, zo heerlijk. Ze hebben hier alleen de rode paprika's.



Deze paprika's zijn 'Daffodil Delight' geel en hebben een kroontje
in de groene kleur 'Garden Green'. Het 'you' stanste ik uit met de 
'Well Written' stansen. 



De 'make me smile' stempelde ik met Versamark op zwart cardstock, 
strooide er wit embossingspoeder over en liet het smelten met de heattool.

Als laatste zijn de kerstomaatjes aan de beurt. 
Mijn kasje staat vol met tomaatjes maar ze beginnen net te kleuren.



Het takje stempelde ik met 'Garden Green'. 
En de tomaatjes zijn 'Real Red'.

Vind je deze stempelset nou ook zo fantastisch, je kunt hem bij mij bestellen. 
Vanavond plaats ik mijn maandelijkse verzamelbestelling,
gratis verzending als je hem bij mij ophaalt.

Is dat te ver weg dan kan ik jouw bestelling ook direct naar jou sturen,
je betaald dan de standaard Stampin'Up! verzendkosten van €5,95.

Geef je bestelling door via mijn mailadres,

Tot de volgende keer!

Er zijn nog meer kaartensets te zien. 
Je kunt naar de volgende blog hoppen door op de naam onder
mijn naam te klikken.
Nog veel inspiratie en plezier toegewenst.

6 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke kaarten! Ik ga toch twijfelen nu over deze set...komt toch op mijn verlanglijst....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het water loopt me in de mond... wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Ik wist niet zo goed wat ik met deze set aanmoest, maar jouw kaartenset smaakt naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annette, wat heb je toch een enige stijl! Die groentestempels zijn helemaal aan jou besteed. En wat een leuke gastrol voor je eigen gekweekte doperwtjes. Geweldig!
    Ik vind het een enig setje geworden bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe kaartenset. Ik heb de stempelset ook net binnen! Je hebt me helemaal geïnspireerd!!
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, weet je dat ik die hele set niet heb gezien. Wat een leuke kaarten kun je daar mee maken. Je zou zo in al dat lekkers willen bijten

    BeantwoordenVerwijderen