vrijdag 24 mei 2019

Stampin'Up! Sneak Peek Jaarcatalogus 2019-2020 # Incolor 2019-2021 & Kreativität Verbindet



Mag ik jullie voorstellen aan de nieuwe Incolor 2019-2021 kleuren!
Met de 'Incolor' serie speelt Stampin'Up!® in op kleurentrends.



Voor de komende twee jaar zijn dat:

Rococo Rose

 
    
Terracotta Tile

Pretty Peacock

Seaside Spray

       

Purple Posy


Welke kleur spreekt jou het meeste aan?

Schrijf het hieronder en je maakt kans op een kaartje
in je favoriete kleur!

De stempelset 'Kreativität Verbindet' koos ik bij Onstage.
Meer voor de illustraties al vond ik deze tekst ook wel erg leuk.
In het Engels heet hij 'It starts with art'.


Ik ben afgelopen woensdag al druk in de weer geweest met
voorbeelden maken voor tijdens mijn workshop 
'Nieuwe Catalogus Party' op woensdag 19 juni a.s..

Zie ik jou daar?
Lees er hier meer over.

Fijn weekend!

2 opmerkingen:

  1. Onze hond het Lila, dus die kleur spreekt mij het meest aan😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphne,
      Zou jij mij jouw adres willen mailen?! kreaneeltje@ gmail.com
      Alvast dank!

      Verwijderen