maandag 18 maart 2019

Workshop ‘Kaartenbuffet’ woensdagochtend 3 april a.s.

 Woensdagochtend 3 april van 9.30 0- 11.30 uur geef ik
weer een Kaartenbuffet. 


Zo'n twee weken van te voren stuur ik jou een kaartenmenu
van 10 kaarten waarvan jij er 3 kunt uitkiezen.


 Ik zorg dan dat alle materialen op die ochtend klaar staan
en jij gezellig aan de slag kunt gaan.


Deze kaart komt ook in het menu voor, Pasen en Moederdag
zijn deze keer ook vertegenwoordigt.
De workshop kost €10,-. 
Dit is voor 3 kaarten en gebruik van alle materialen.

Heb je zin om mee te doen?

Geef je dan op via deze link (klik):
Dit is handig om het kaartenmenu dan naar jou te sturen.

Ik stuur jou dan z.s.m. het kaartenmenu toe.

Tot de volgende keer!


---
.

Weet je dat de Sale-A-Bration nog 2 weken duurt!
Je kunt bij besteding van €60,- aan Stampin'Up!® producten 
een gratis cadeau kiezen uit de Sale-A-Bration-folder. 
Link staat rechts in de zijbalk.
Klik er op en je kunt ze bekijken.

Wil je een bestelling plaatsen?
Stuur dan een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com
Vermeld de productnaam, het bestelnummer en jouw naam en adres
en dan maak ik het graag voor je in orde.

Wil je meer weten over de bestelwijze, klik dan hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten