maandag 4 maart 2019

Sale-A-Bration: 'Painted Seasons' mini album


Vanaf het eerste moment dat ik het 'Painted Seasons designpapier zag,
wilde ik er een mini album mee maken.
De grafische prints en de kleuren zijn zo geweldig!


Het idee kreeg langzaam vorm en zo creëerde ik afgelopen woensdag
de basis van dit mini album.
Volg je mijn Instagram dan had je hem al voorbij zien komen.


Oké, ik geef het toe...die naam is niet echt aantrekkelijk.
Kan ik er wat aan doen dat dat de plaats is waar we deze maand
een weekendje naar toe gaan met vrienden.


Het is altijd even zoeken om een stijl te vinden voor zo'n album.
En zonder foto's werkt het ook niet zo fijn.
De rechterpagina is niet helemaal naar mijn zin, 
toch iets te druk uitgevallen.


De stempels in deze stempelset zijn 'distinktive' stempels.
Met één stempelafdruk ontstaat er diepte in de afdruk en krijg je
een realistisch foto achtig effect. 


Stempel een aantal dennenappels bij elkaar en je
 hebt zo je eigen designpapier ontworpen.


Bij de varenstempel gebruikte ik twee kleuren op mijn stempel.
Eerst deed ik de felgroene kleur "Lemon Like Twist' op mijn stempel
en met een 'sponge dauber' (klein sponsje wat bovenop je vinger past)
depte ik er het donkere 'Call Me Clover' groen overheen.
Leuk effect toch?


 Het labeltje maakte ik met de 'Everyday label' pons.
Het donker bruine labeltje (Soft Suede) knipte ik doormidden en
plakte ik achter het blauwe (Pool Party) label.


En deze vriendenstempel kon natuurlijk niet ontbreken.
Hij komt uit de Lente/Zomer catalogus van Stampin'Up!® en
staat op bladzijde 21('Incredible like you')

Het mini album heeft nog een aantal uitklapmogelijkheden en
veel witte lege pagina's.
Zodra ik deze gevuld heb, show ik het gehele album nog een keer
in volle glorie!

Heb je al gelezen van de derde ronde cadeautjes tijdens de Sale-A-Bration?
Het designpapier is nu ook los verkrijgbaar bij een besteding van €60,-.


En als extraatje heeft StampinUp!® bij de gratis SAB-stempelsets
nu ook bijpassende framelits te koop. 
Erg handig voor de niet-knippers onder ons.

Wil je gebruik maken van deze leuke aanbiedingen of heb je vragen?
Mail mij gerust:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten