zaterdag 2 maart 2019

Bloghop Creatieve Harten: Geschenklabels


Welkom bij de maandelijkse bloghop van ons team de Creatieve Harten.
We laten je vandaag weer volop inspiratie zien met de producten van Stampin’Up!
Het thema van vandaag is ‘Geschenklabels’.


Weet je nog dat ik een plannetje had met een doosje te maken waar de
 'Memories & More' kaartjes met enveloppen in konden? Zie hier


Bij mijn tweede poging was het doosje groter dan de vorige maar er
pasten nog geen envelopjes in....


En zo ontstond het idee om hem te vullen met labels en
 het te combineren met deze bloghop.


In de ban van de vrolijke 'Happiness Blooms' serie ging ik met
de kleine Memories & More' kaartjes aan de slag.


Van het kaartje knipte ik een label....


...plakte het op bijpassend cardstock...


....versierde het met stempels uit de 
bijbehorende Bloom by Bloom' stempelset...


en enkele tekststempels en gestanste woordjes uit de 'Well said' set.


Bijpassend lintje en voor ik het wist had ik er vijf klaar!

A.s. woensdagochtend 6 maart van 9.30- 12.00 uur geef ik 
een workshop met de 'Happiness Blooms' Memories & More kaartjes.
Er is nog één plekje vrij!

Vanavond plaats ik een verzamelbestelling,
wil je mee bestellen, mail mij dan: kreaneeltje@gmail.com

Voor meer inspiratie klik je hieronder op de volgende in de rij.
Laat je een reactie achter?!


Bedankt voor jouw bezoekje en 
tot de volgende keer!

14 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke set! En het geheel zo in het doosje, daar hou ik echt van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt, leuk dat er een doosje omheen zit. Grappig dat we dezelfde kaartjes als basis hebben gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! We hebben wel vaker dezelfde soort ideeën gehad

      Verwijderen
  3. Wat gaaf zeg! Leuk zo in het doosje. Nu weet ik het zeker, deze set moet ik toch ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf. Dat doosje met die labels is echt super.
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW wat heb je er een super leuk projectje van gemaakt Annette!
    Heel erg leuk. En ook nog binnen het thema van de teamuitdaging.
    Twee vliegen in 1 klap! SLIM!!
    Echt superduper leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je!
    Met de teamuitdaging ben ik nog bezig hoor....al 2 dingetjes gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een hele leuke labels, met een mooi doosje erbij. Goed idee,

    BeantwoordenVerwijderen