vrijdag 25 januari 2019

Sale-A-Bration; Botanical Butterfly Design papier inkleuren


Dit prachtige design papier heb je al twee keer eerder op mijn blog 
voorbij zien komen, hier en hier.
Eén van de prachtige cadeau's die je kunt krijgen tijdens de
'Sale-A-Bration', het jaarlijkse feestje van Stampin'Up!®.
Hier lees je er alles over.



Vorige week had ik twee kaartjes nodig en maakte deze om te laten zien
wat voor verschil je met inkleuren van hetzelfde designpapier kunt bereiken.
De basis is het prachtige zwart/witte papier met de grote vlinders.


Bij de paarse 'Highland Heather' kaart kleurde ik de vlinders in
met mijn aquapainter en inkt.


Bij de oranje 'Grapefruit Grove' kaart kleurde ik de bloemen in.


De Nederlandse teksten die ik gebruikte komen uit de jaarcatalogus
van de stempelset 'Van alles wat'.


Deze set bevat 32 kleine teksten voor diverse gelegenheden.


Het prachtige lint is ook een SAB-cadeau.
Vijf rollen lint in de kleuren 'Balmy Blue', Daffodil Delight', 
Grapefruit Grove',' Lemon Lime Twist' en 'Highland Heather'.


Een prachtig cadeau vind je niet?!
Jij koopt voor €60,- aan Stampin'Up!® producten en je kunt
dan deze 5 rollen lint kiezen of natuurlijk iets anders uit de folder.


De envelop versierde ik ook met een strook designpapier....


die ik hetzelfde inkleurde als op de kaart.

Welke kaart heeft jouw voorkeur?

Heb je vragen over de Stampin'Up!® producten, de SAB of andere vragen?
Ik help je graag!
Neem dan gerust contact op via mijn mail:






4 opmerkingen: