vrijdag 14 december 2018

Botanical butterfly luciferdoosje; Sneak Peek Sale-A-Bration

Terwijl iedereen nog heerlijk met de Kerstproducten bezig is,
ben ik als Stampin'Up! Demo al druk in de weer 
met de voorbereidingen voor de Lente.

Vanaf 3 januari komt de nieuwe Lente/Zomer catalogus online
 en begint hét feestje van Stampin'Up!®, de Sale-A-Bration.
Als je in de periode van 3 januari t/m 31 maart 2019 voor €60,-
aan producten bij mij bestelt, mag jij uit de Sale-A-Bration folder 
een gratis cadeau kiezen!


Eén van de cadeau's laat ik je hier alvast zien,
het schitterende 'Botanical butterfly' design papier.


Tijdens de Bloghop(klik) van de Creatieve harten van 1 december jl,
showde ik jullie de zwart/witte kant van dit papier.


Nu ben ik aan de slag gegaan met deze heerlijke voorjaarskleurtjes:
'Highland Heather', 'Grapefruit Grove' en 'Balmy Blue'.


Het kleinste luciferdoosje maakte ik met dit filmpje van Suzanne Nets,
een Canadese Stampin'Up! demonstratrice:



De combinatie van beide kanten designpapier geeft een leuk effect.


Het middelste doosje maakte ik m.b.v. dit filmpje:



Boven op de zwart/witte band zit een gekleurd label wat ik met de
'Everyday label' pons maakte.


De vlinders die bovenop de labels zitten, knipte ik uit het
prachtige papier wat ik gebruikte voor het grootste luciferdoosje.


Als je éénmaal het principe weet na het kijken van de filmpjes, 
kun je zo vele groottes luciferdoosjes maken.


Voor dit luciferdoosje gebruik ik een stuk 'Balmy Blue' cardstock
van 7 5/8" x 7 5/8" (" = inch).
Met het 'Envelope punch board' op 2 1/2" & 4" punch en scoren.
Dit aan alle kanten herhalen.
Lijm het in elkaar zoals de filmpjes laten zien.


De huls van het vlinderpapier is 9 1/8" x 4 5/8".
Dit score je op 2 1/4", 3 3/8", 6 3/8" en 7 1/2".
Deze vouw je om de basis heen en lijm je aan de onderkant
vast op het overlappende papier, zodat de huls er nog wel 
afgeschoven kan worden.

Ik hoop dat je het snapt!
Kijk zonodig de filmpjes nog een keer.
Toch nog vragen, stuur mij gerust een mailtje:


Fijn weekend Allemaal!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten