vrijdag 7 december 2018

December Daily #2 achtergrond met inkt en een plastic sheet (Packaging techniek)

In mijn blog van 23 november liet ik jullie mijn December Daily zien,
waarmee ik gelijk mee doe met de challenge #journalyourdecember.
Op de eerste pagina had ik de achtergrond gemaakt met de 'Packaging techniek'
en vertelde ik dat ik deze nog zou uitleggen.

Op zondag 2 december gebruikte ik deze techniek weer en
 heb er een filmpje van gemaakt....


 Ik hoop dat het jullie zo duidelijk is, stel anders gerust vragen! 


Het onderwerp voor deze dag was 'ticket'.
Ik wist dat ik ze ergens had liggen tussen mijn scrapverzameling...
ze waren wel iets kleiner dan in mijn herinnering maar hé
een ticket is een ticket.
Voor de verdere aankleding ging ik met het prachtige design papier
'Under the mistletoe' van Stampin'Up!® aan de slag.


Op het donkergroene bloedpapier komt nog een foto.
Eindelijk had ik op Black Friday de knoop doorgehakt en een
fotoprinter van Canon besteld (gelijk als verjaardagscadeau).
Ik dacht hem te gaan gebruiken voor dit project.
Nu zegt UPS dat het pakket afgeleverd is, zelfs voorzien van handtekening
(die ik niet gezet hebt en de gezette niet herken);
alleen ik heb niets ontvangen terwijl ik de hele dag thuis was...
nu wacht ik dus al meer dan een week op het onderzoek wat Canon begon.


Achter de foto komt nog een journaling van die dag.


De foto die ik maakte, is van de eerste Adventskaars die
aangestoken werd.


Op Instagram kwam ik bij Anita Kloppenburg (@anklop)
dit mooie gedichtje tegen wat ze zelf schreef.
Gevraagd of ik het mocht gebruiken en ze was zo lief
want het mocht.


Woensdag is de 'Eindejaars uitverkoop' gestart bij Stampin'Up!®.
De Herfst/Winter catalogus loopt op zijn eind en het is de laatste maand 
dat je eruit kunt bestellen.
Hier kun je zien om welke producten het gaat, sommige zijn zelfs al lekker afgeprijsd.
Dus wil je nog een favoriete stempelset of mooi design papier
pak dan nu je kans want OP=OP!

A.s zaterdag 8 december plaats ik weer een verzamelbestelling
en zijn de verzendkosten voor mij, als je de spullen bij mij thuis ophaalt.
Wil je een bestelling doorgeven, mail het dan naar kreaneeltje@gmail.com.
Ik help je graag verder!

Alvast een fijn weekend!


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke techniek om een achtergrond te maken! En het is eigenlijk zo simpel... Top filmpje maakte je; dankjewel
    Maar dat gedoe van die printer is niet zo leuk! Ik hoop dat het inmiddels goed is gekomen...
    Leuke blog heb je.. ga nog even verder kijken!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! De printer is er nog niet.....
      Gezellig dat je even verder leest!
      Fijn weekend!

      Verwijderen