vrijdag 23 november 2018

Travelers Notebook: December Daily & Challenge Journal your december

Dit jaar lijkt het mij leuk om een 'December Daily' bij te houden.
Gedurende de maand december hou je een soort van dagboek bij.


Voor mijn 'December Daily' maakte ik een Travelers Notebook van 
het mooie designpapier uit de jaarcatalogus van Stampin'Up!®:
'Under the Mistletoe'.


De voorkant kleedde ik leuk aan met de huisjes en de boompjes
van de 'Hometown Greetings Edgelits dies', het rode label
 maakte ik met de 'Everyday label' pons.


De gekartelde cirkel stanste ik uit met de 'Layering ovals framelits'.
De kleine lettertjes uit de 'Labeler Alphabet' stempelset stempelde ik met versmark,
strooide er wit embossingpoeder over en verhitte het met de heat tool.


De bladzijden maakte ik van het whisper white cardstock.


Op de eerste bladzijde passte ik de 'packaging techniek' toe
waardoor deze mooie achtergrond ontstond.
Binnenkort laat ik zien hoe ik dit gedaan heb.


De krans uit de 'Wishing you well' stempelset stempelde ik met
'Old Olive' inkt en het huisje komt uit de 'Hearts come home' stempelset en
stempelde ik met de kleur 'Night of Navy'.
Beide knipte ik uit en plakte ik op de achtergrond.

Mijn 'December Daily' is nu klaar om mee te doen met de challenge
#JournalYourDecember die ik tegenkwam op Instagram.
Vanaf 1 december!


Een leuk idee van Ilse Kleijer en Charlene van der Vorst.
Iedere dag een onderwerp om over te journalen.
Doe je ook mee?
Gebruik dan de hashtag #yournalyourdecember

De Stampin'Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij
Stuur een mailtje met je bestelling naar kreaneeltje@gmail.com.
Ik maak het graag voor je in orde.



Fijn weekend en tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten