maandag 17 december 2018

Classic garage ; Sneak Peek Lente/Zomer 2019

Vorige week woensdag was mijn vader jarig en voor hem
maakte ik deze leuke kaart met de stoere mannenset
'Classic Garage' van Stampin'Up!®


Het is alvast een klein voorproefje van deze geweldige
mannen producten die gaan komen vanaf 3 januari 2019 
in de Lente/Zomercatalogus.


Ik ben helemaal verliefd!
Kijk die stoere tandwielen die je kunt maken 
met de bijpassende thinlits...


Woensdag 16 januari heb ik 'OPEN HUIS'!

's Morgens van 10.00 - 12.00 en 's avonds van 19.30 - 21.30 uur
kun je kennismaken met mij, Stampin'Up!®, de nieuwe Lente/Zomer catalogus,
de Sale-A-Bration folder en mijn nieuwe workshop aanbod.

Verder kun je 'proeven' aan de nieuwe producten door deel te nemen
aan de gratis 'make and take'!

Vind je het leuk om te komen, meld je dan wel even aan via:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten