maandag 31 december 2018

Classic Garage #2; Sneak Peek Lente/Zomercatalogus

De laatste dag van 2018, wat gaat de tijd snel.
Het aftellen is begonnen, nog 3 nachtjes slapen en dan komt
 de nieuwe Lente/Zomercatalogus van Stampin'Up!® uit.
En ik kan je zeggen, hij is fantastisch!

Vandaag weer een kaartje met de geweldige serie 'Classic Garage'.
Half december liet ik jullie al een Sneak Peek zien(klik) met deze
 stoere serie met toen veel grijs- en groentinten.
Deze keer show ik een kleurrijke versie waarbij ik vooral 
het designpapier gebruikte. 


Het designpapier bestaat uit 12 verschillende patronen. 
Voor deze kaart koos ik de effen gewolkte kleuren.
Op de oranje achtergrond stempelde ik de moertjes
uit de bijbehorende stempelset 'Geared Up Garage'.


De tekststempel komt ook uit deze stempelset.
De prachtige oldtimer knipte ik uit het designpapier, het is 
de achterkant van het oranje vel.


Binnenin de kaart plakte ik ook nog van deze uitgeknipte oldtimers.
De oranje achtergrond van olievlekken stempelde ik zelf met daar
bovenop nog enkele stempelafdrukken van de moertjes.

Zeg nou zelf, lekker stoer toch?

Vanaf donderdag 3 januari kun je deze geweldige serie 'Classic Garage'
en natuurlijk ook alle andere producten van Stampin'Up!® bij mij bestellen!
Hoe je besteld lees je hier.


Bestel je voor €60,- of meer dan mag je in de maanden januari, februari en maart
een cadeau kiezen uit de Sale-A-Brationfolder.

De Lente/Zomercatalogus en de Sale-A-Brationfolder 
verschijnen 3 januari op mijn blog.
Zie ik jou dan weer?

Gezellig, tot dan!

Mocht je nog vragen hebben, mail mij gerust:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten