zaterdag 17 november 2018

Onstage local 2018 in Utrecht


Vorige week zaterdag was het feest bij Stampin'Up!.
Ze bestaan dit jaar 30 jaar en dat werd wereldwijd groots gevierd.
Hier in Nederland was het bij 'Van der Valk' in Utrecht.


Speciaal voor deze dag was er een lied gecomponeerd waar ze een waanzinnig
 filmpje bij hadden gemaakt, klik op de foto voor het filmpje.


Wij Nederlanders moeten er altijd even in komen, maar toen het lied
met filmpje een tweede keer werd vertoond, zat de sfeer er goed in.


Bij binnenkomst stond er voor iedereen deze mooie doos klaar...


waar o.a. deze prachtige tas in zat en.....


deze portemonnee waar je je kaartje met naam en titel in kon doen.


Gedurende de dag wordt er steeds meer onthuld wat er de komende lente/zomer
aan gaat komen, met als hoogte punt dé nieuwe Lente/Zomercatalogus met
de SAB folder. Kijk eens wat een heerlijke kleurtjes én een hoop vlinders.


Diverse collega's gaven een productpresentatie of
een business talk, zoals hier collega Danielle Bennenk beter bekend
als Mrs.Brightside. Ze deed het geweldig!

Na een productpresentatie mochten we zelf aan de slag met de nieuwe producten
a.d.v. een kant-en-klaar pakketje wat er uitgedeeld werd.


Over deze twee make-and-takes was ik erg enthousiast en ik 
heb diverse materialen uit deze series besteld om in het voorjaar
met jullie aan de slag te kunnen gaan.


Deze twee make-and-takes waren erg leuk om te maken als voorbeeld
en daar blijft het denk ik ook bij....

Tijdens een Onstage event wordt er ook geswapt, lees hier over mijn swaps.
We maken zelf kleine voorbeeldjes die je ruilt met collega demo's.


Deze buit bracht ik mee naar huis!


Zo leuk om uit te pakken en te bekijken hoe en door wie ze gemaakt zijn.


En ook erg leuk omdat je producten ziet, die je zelf niet hebt....


...je kan tenslotte niet alles aanschaffen.


Ik was een beetje aan de late kant en daardoor heb ik niet al
mijn swaps kunnen ruilen.


Verder zijn we nog ontzettend verwend!


Iedereen in de zaal kreeg deze toolcase met het logo van 30 jaar Stampin'Up!®
Handig om mee te nemen met allerlei kleine producten.


Ik stopte er de leuke schriftjes en pennen in die ook nog in de 
toffe box zaten. De patroontjes komen in het voorjaar terug!


Verder nog deze handige opvouwbare grote tas....


en ik scoorde nog drie nieuwe stempelsets, waarvan één nieuwe
Nederlandse met erg leuke teksten. En ik kan verklappen
dat er nog twee leuke aankomen.

Het was een SUper dag!!!
Ik heb ontzettende leuke producten aangeschaft uit de 
Lente/Zomer catalogus en ga druk aan de slag om weer leuke
voorbeelden en workshops te maken.

Zet woensdag 16 januari alvast in je agenda!
Dan kun je de Lente/Zomer catalogus ophalen, een make & take doen,
gezellig een bakkie drinken en het komende workshop programma zien.

Nog een fijn weekend verder!














2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dag hadden jullie en leuk met die swap en cadeautjes.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een hele leuke inspirerende maar ook vermoeiende dag. De zondag rust gehouden om bij te tanken

    BeantwoordenVerwijderen