vrijdag 16 november 2018

Joyous Noel; 25 jaar getrouwd


Vanavond is het feest voor mijn neef Hans en zijn vrouw Tine,
ze vieren hun zilveren jubileum.


Afgelopen maandag was dé echte trouwdatum en stuurde ik hun deze kaart.
Oogt deze kaart niet sjiek?
Dat komt vast door het formaat van 21 x 10,5 cm en het prachtige
designpapier uit de 'Joyous Noel' serie. Helaas is dit papier uitverkocht.


De letterstans leende ik van een lieve vriendin en stanste
ik uit zilverpapier. De banner stempelde ik met de mooie
donker rode kleur "Merry Merlot' op vellum.
De stempel komt uit de 'Thoughtful Banners' stempelset.
Met koperen embossingpoeder stempelde ik 'voor altijd samen',
deze komt uit de 'Van alles wat' stempelset.

Zoek jij nou ook een speciale kaart?
Neem gerust contact op, we komen er vast samen uit!

Fijn weekend!

2 opmerkingen: