zaterdag 4 augustus 2018

Bloghop Creatieve Harten: Favoriet Kleurmedium


Welkom bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten!
Vandaag is ons thema:Favoriet Kleurmedium.

Stampin'Up! heeft heel veel producten om mee te kleuren, o.a. ; 
Aquarel potloden, Stampin' Blends (op alcoholbasis) en Stampin' Write Markers.


Mijn favoriet kleurmedium is de Aquapainter en een Classic Stampin'Pad. 
 De Aquapainter is een kwast met waterreservoir en het Classic Stampin' Pad
een inktkussen, het klinkt heel simpel en dat is het eigenlijk ook.


Deze 3 kaarten maakte ik voor de showtafel voor de
 'High Tea(m) Dag van de Creatieve Harten in mei. 
Gelukkig had ik ze nog niet op social media getoond....
door het overlijden van mijn tante Griet liep het hier even anders.


Ik gebruikte de bubbels uit de 'Playful Backgrounds' stempelset,
het 'Pick A Pattern' washi tape en de tekst stempels uit de
'Picture Perfect Birthday' stempelset. Als basis de kant en klare
Whisper White Note Cards en Envelopes.

 

Enkele bubbels kleurde ik met de Aquapainter in met de volgende kleuren;
Bermuda Bay, Rich Razzleberry en Crushed Curry.


Op een restje Whisper White papier stempelde ik nogmaals de bubbels, kleurde ze in,
 knipte ze uit en plakte ze 3D op met de mini Stampin' Dimensionals.


Om het het kaartje wat chiquer te maken gebruikte ik
 voor de tekststempel Goud Embossingpoeder.
Op de eerste foto van dit blogbericht zie je dat goed. 


Ook kreeg de binnenkant van de kaart een make over.

Wil je zien wat de andere deelnemers hebben gemaakt?
Hop dan mee en klik hieronder op de linkenlijst.

Linkenlijst:






7 opmerkingen: