donderdag 9 augustus 2018

A Good Day; Clean and simple


In de maand juli werd in de Creatieve Harten Facebook groep
een Clean and Simple challenge uitgeschreven met SWAP.


Er mocht op de kaart slechts 4 dingen gebruikt worden:
1. Een stempelset
2. inkt
3. Papier 
4. zelf in te vullen

Ik koos vanwege het warme, dorstige weer het glaasje limonade
uit de stempelset 'A Good Day'.
Deze stempelde ik op een klein vierkantje wat ik met de
'Stitched Shapes Framelits' en de Bigshot uitstanste.


De limonade en de citroen kleurde ik in met de aquapainter en
 inkt 'Pineapple Punch', één van de vijf nieuwe incolorkleuren.


De tekst komt uit de Nederlandse set 'Van Alles Wat'.

Heb je vragen of wil je producten bestellen?
Neem gerust contact met mij op, ik help je graag verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten