donderdag 20 november 2014

Een wonder !

Twee weken geleden belde mijn nichtje Annemarie uit Noord-Holland op.
Ze bleek die avond ervoor toch onverwachts op
 mijn moeders verjaardag te zijn gekomen
(met een hele leuke boodschap) maar ik was al naar huis.
Ze is namelijk zwanger !
En als je dat niet meer verwacht,
sta je versteld......
 wat een wonder !
Gistermiddag eindelijk tijd gehad om een kaart
voor Annemarie & Joep te maken.
Met papier en stempels van Eline Pellinkhof.
Mijn oude lichtbak weer eens te voorschijn gehaald.
En het leuke stik- en kruisrandje (ook van Eline) ge-embosst.
Wat is dat lang geleden ........
 eigenlijk heel leuk om te doen, heerlijk ontspannend.
Was al een tijd verliefd op die mooie spetters van Blogblom,
bleek dat zij ze maakt met een stempel van Stampin' Up.
Die stempel "gorgeous grunge"  en nog enkele andere spullen 
(die al een poos op mijn verlanglijstje stonden) besteld bij Margriet,
binnen no time in huis en vanmiddag op deze kaart getest.

Nu hopen dat alles goed blijft gaan met moeder en kind,
dan komt "het" half mei ter wereld.

En Anne, mocht je dit lezen.......
de kaart is onderweg hoor !

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk verhaal bij deze kaart! En die stempel ..onmisbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat bijzonder!! Deze leuke kaart is dan helemaal op zijn plaats!! Knap gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen