zaterdag 20 juli 2019

Stampin'Up! Bird Ballad Laser-cut Cards & Tin



Bij de 'Bird Ballad' serie horen deze prachtige 'kanten' kaarten
met geschulpte enveloppen, ze staan op bladzijde 91 en 168 
in de jaarcatalogus.



Je koopt ze in dit prachtige 'Petal Pink' roze blik voor €22,-.
Er zitten 12 kaarten & enveloppen in, in de 'Very Vanilla' kleur.



Dit is mijn voorbeeldkaart voor de 'Nieuwe Catalogus Party' 
die op woensdagavond 19 juni jl. gehouden werd en de deelnemers 
ook gingen maken.



De stempels en tekst komen uit de stempelset 'Free as a bird' en ik
 kleurde ze in met de 'Stampin'Blends'. Het label is in de kleur 'Petal Pink'.
Het groene draad komt uit het 'Magnolia Lane Ribbon Combo Pack.



Het leuke kleine sleuteltje komt uit het 'Bird Ballad Trinkets' doosje
 die staat op bladzijde 177 in de jaarcatalogus. Er zitten er in totaal 24
in van elke design 6 stuks en kost €8,50.



In de binnenkant gebruikte ik het blauwe 'Pool Party' als achtergrond.
En versierde het met uitgeknipte, gestempelde en ingekleurde plaatjes.



Op de 'kant' kant plakte ik aan de binnenkant eenzelfde label als die ik 
op de voorkant gebruikte, uitgestanst met de 'Stitched Nested Label' dies.
Ook die versierde ik nog met uitgeknipte stempels.

Alle producten van Stampin'Up!® zijn bij mij te koop.
Ik verzorg graag je bestelling! Hoe je besteld, lees je hier.

Vergeet de 'Bonusdagen actie' van Stampin'Up! niet, bij iedere
besteding van €60,- krijg je een cadeaucoupon van €6,- die je
in de maand augustus kan inleveren bij een bestelling.

Fijn weekend verder!

P.S. De schoolvakantie is hier begonnen, dus er is kans dat er 
de komende zes weken iets minder blogs verschijnen hier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten