maandag 15 juli 2019

Stampin' Up! Memories & More Magnolia Lane Card pack * Travelers Notebook/ Mini Album

In 2017 maakte ik een travelers notebook/mini album(klik)
voor onze vakantie naar Denemarken en vorig jaar plaatste ik er op
 You Tube een filmpje over.

Deze zomer gaan wij niet op vakantie maar toch leek het mij leuk
om alle leuke dingen die wij gaan doen vast te leggen in een album.
Dus heb ik de beschrijving er weer bij gepakt en ben ik aan de slag gegaan.


Dit keer gebruikte ik de 'Magnolia Lane Memories & More' kaarten. 
Te vinden op bladzijde 170/171 in de jaarcatalogus.
Het prachtige 'Organdy Striped' lint in 'Petal Pink' gebruikte ik
als sluiting en past er perfect bij.



Vijftig dubbel gedrukte kaarten in vijfentwintig verschillende designs
 in twee verschillende maten (7.6x10.2 cm & 10.2x 15.2 cm).
Zes speciaal gedrukte Vellumkaarten en vier stickervellen.
Dit alles voor €13,25.



De basis van dit travelers notebook/mini album maakte ik van
een vel kraftcardstock van 30,5 x 30,5 cm. 
Uit de oude doos van Stampin'Up! en niet meer te bestellen.
 Aan de binnenzijde van de kaft maakte ik een pocket, 
hierin kan ik later nog een kaartje maken.



Voor de aankleding van het album gebruikte ik het bijpassende
'Magnolia Lane' design papier.en voor het witte basisboekje de
'Whisper White' A4 cardstock vellen en twee witte C6 enveloppen.



De eerste pagina is de voorkant van een envelop en hierop zie je
 zo'n vellumkaart vol met grote magnolia's.



Daar bovenop een kleiner kaartje waarop ik de leuke lettertjes
stempelde met de 'Labeler Alphabet' stempelset, deze is met 
pensioen dus niet meer te bestellen bij Stampin'Up!.



De achterkant van de envelop beplakte ik met een groot én klein
formaat M&M kaart. Hierachter kan ik kaartjes, bonnetjes, etc.
verzamelen in de envelop.



Het lijntjes papier tekende ikzelf met een 'Stampin'Blend' in 'Petal Pink'
en een hele fijne zwarte Sakura Pigma Micron pen.
Halverwege weer een combinatie van twee M&M kaarten.



De laatste bladzijde is weer een envelop. Aan deze kant kan ik er weer
spulletjes in stoppen en bovenop deze grote M&M kaart kan ik nog
wat schrijven.



De voorkant van de envelop bekleedde ik weer met zo'n mooie
vellumkaart en daar bovenop een klein M&M kaartje.



De kaft binnen aan de achterkant kreeg ook nog zo'n prachtige
M&M kaart. Volgende week start hier de vakantie en kan ik
het gaan vullen met al onze belevenissen.

Ik maakte nog 2 van dit formaat traveler notebooks/mini albums
maar dan met een andere binnenkant meer om foto's in te plakken.
Deze toon ik pas na de vakantie als alle foto's genomen zijn.

Zouden jullie van dit album een werkbeschrijving willen hebben of
zal ik er proberen een filmpje van te maken?
Laat het weten in de reacties!

Al deze materialen zijn van Stampin'Up! en kun je bij mij bestellen.
Heb je vragen of wil je een bestelling plaatsen, mail mij gerust;

Tot de volgende keer!


4 opmerkingen:

  1. Superleuk. En een beschrijving is heel welkom als het lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! En ik zou ook heel geïnteresseerd zijn in de wegbeschrijving Annette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat heb je dit mooi gemaakt! Ik vind de papiertjes ook erg mooi (bloemen hé :-)) Van mij mag je wel een filmpje maken, als dat niet teveel moeite is....anders is een beschrijving ook wel prima.
    Enne... fijne vakantie! Hoop dat hij gevuld mag worden met allemaal leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen