zaterdag 26 oktober 2024

Stampin' Up! Sweet Days of Autumn dsp + Autumn to Remember - videohop Stampin' Up! Girls & Friends * Online only producten


Deze maand is het thema van de videohop van het Stampin'
Up! Dream Girls & Friends team Online Only producten



Had bij mijn Duitse collega Nadine Ruhs deze leuke fun fold
kaart gezien en wilde hem graag namaken. Wederom gebruikte
ik het Sweet Days of Autumn designpapier uit de Scrapbooking
brochure die je ook alleen online vindt.

De 2 vierkanten in Cajun Craze en Petal Pink cardstock stanste
ik uit met de Stylish Shapes stansen.



 De tekst komt uit de stempelset Autumn to Remember en 
stempelde ik met Early Espresso inkt. Daarna knipte ik hem uit
 en plakte hem met Dimensionals op. De oranje decoratiesteentjes
komen uit de Rondjes met Glaseffect.



Als je de kaart opent ziet hij er zo verder uit. Ook hier weer de
bosdiertjes die ik uit het Sweet Days of Autumn designpapier
knipte.



Vouw je hem nog iets verder open dan kun je makkelijker op
de witte mat je boodschap schrijven.



De rechterkaart met de boompjes maakte ik als voorbeeld kaart
en laat ik ook zien in het filmpje met de tutorial. Hier op mijn
blog kun je hem ook uitgebreid bekijken, klik hier!



Ga naar mijn YouTube kanaal om te starten met de videohop,
klik daarvoor op het plaatje hierboven.


Mijn moeder is nu sinds een week in een revalidatiecentrum
om te leren lopen en te kijken of ze nog zelfstandig thuis kan
wonen. Bij mijn man is de pijn gelukkig weer wat aan het
 afzakken.

Dus mocht ik later reageren dan normaal, dan weet je dat!

Creatieve groetjes, Annette

---

 GASTVROUWCODE OKTOBER



 Het is een nieuwe maand, dus ook weer een nieuwe
 Gastvrouwcode voor als je online in mijn webshop winkelt. 
Door deze code aan jebestelling onder de €200,- toe te 
voegen, krijg je in de volgende maand een cadeautje
 thuisgestuurd als bedankje.

---

 ACTIE STARTPAKKET SPECIAAL


Schaf je in de maand Oktober het Startpakket aan dan profiteer
je van de Actie Startpakket Speciaal! Dit houdt in dat je i.p.v.
€175,- nu voor €214,- aan producten mag uitkiezen en je er
maar €129,- voor betaald. Dit is dus €39,- meer.

---

KORTING OP ALLE CREATIEVE SETS


In de maand Oktober krijg je op alle Creatieve Sets en zolang
de voorraad strekt korting op alle Creatieve Sets.

---

Gebruikte Producten voor deze fun fold kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten