dinsdag 3 september 2024

Stampin' Up! SNEAK PEEK Reindeer Fun * Eerste Kerstkaart


Mijn eerste kerstkaart is een feit! 

 

Gemaakt tijdens de Koffie&Kaart facebook live vanmorgen 
met de Reindeer Fun stempelset uit de Reindeer Days collectie
die je vindt in de nieuwe Mini Catalogus sept./dec. 2024.



De achtergrond blende ik met de Blending Borstel en Pool Party
inkt. Hier bovenop stempelde ik de sneeuwsterren en daar boven
op de denneboompjes met Garden Green inkt. Voor ik de mat
op de Pool Party basiskaart lijmde deed ik er nog bakkerstouw
in het rood/wit omheen.



Het hertje stempelde ik met zwarte Memento inkt en liet dit goed 
drogen voor ik met een Aquarelpenseel en inkt hem inkleurde.
Dit deed ik met Pecan Pie en Crumb Cake inkt. Het hertje plakte
ik met Stampin' Dimensionals op.



De binnenkant gaf ik dezelfde look met de Blending Borstel en
stempels.



Tijdens de Koffie&Kaart Facebook live maakte ik nog een kaart
en deze show ik morgen hier.


Morgen is het zover! Dan kun je gaan bestellen uit de nieuwe
Mini Catalogus en de Scrapbooking brochure. 

Heb je vragen, stel ze via kreaneeltje@gmail.com

Creatieve groetjes, Annette

---


MINI CATALOGUS SEPT.-DEC. 2024


Morgen is het zover! Dan komt de nieuwe Mini
catalogus online!

---

SCRAPBOOKING BROCHURE


Vanaf morgen kun je ook uit de Scrapbooking 
brochure gaan bestellen. Bekijk hem alvast hier!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten