zaterdag 28 september 2024

Stampin' Up! Autumn to Remember - videohop Stampin' Up! Girls & Friends * De Mini Catalogus sept. - dec. 2024


Deze maand is het thema van de videohop van het Stampin'
Up! Dream Girls & Friends team De Mini catalogus



Tijdens de facebook hop gebruikte ik de Autumn to Remeber
collectie uit de Scrapbooking brochure en borduur daar nu op 
verder.

Met de Scrapbooking brochure verscheen er ook het Tweekleurig
kaartkarton, mooie grote vellen van 30.5 x 30.5 cm nu nog
 passend bij de Scrapbook workshops/series die er nu zijn.
In de toekomst verkrijgbaar in alle kleurcollecties.

Het leuke van dit Tweekleurig kaartkarton/Two-Tone cardstock
 is dat het binnenin wit is. En daar kun je dus heel leuk gebruik
van maken bij deze techniek.



Heb een mat Early Espresso Tweekleurig kaartkarton door de
Stans- & Emboss machine gehaald met de 3D embossingmal
met houtstructuur. En de mat heb ik met schuurpapier door
geschuurd zodat het wit tevoorschijn komt.



Verder kleedde ik de kaart aan met een wit label wat ik met de
Something Fancy stansenset uit stanste. Hier bovenop de tekst
uit de Autumn to Remember stempelset met Cherry Cobbler
 inkt



De blaadjes komen ook uit de Autumn to Remember stempelset 
en stempelde ik met Crushed Curry, Pumpkin Pie en 
Cajun Craze. Deze knipte ik met de hand en de Paper Snips uit.
De Klassieke strasssteentjes kleurde ik met de donkere 
Pumpkin Pie Stampin' Blend. Het bruine draad komt uit het 
Linnendraad in Natuurtinten.

 

Ook de binnenkant kreeg wat blaadjes als versiersel.



Klik voor de videohop op de afbeelding hierboven zodat je de
hele videohop van het Stampin' Up! Dream Girls & Friends
team kunt bekijken.

Veel hopplezier!

Creatieve groetjes, Annette

---

SCRAPBOOKING BROCHURE


Ook uit de Scrapbooking brochure kun je nu bestellen.

---

EERST VOLGENDE WORKSHOP
23 OKTOBER 


Er is nog plek, dus geef je op!

---

MINI CATALOGUS SEPT.-DEC. 2024


De nieuwe Mini catalogus is online! Bekijk hem hier!

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald. Heb je dit niet dan verzorg ik 
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten