maandag 8 juli 2024

Stampin' Up! Ice Cream Swirl - Stempel Schatten Bloghop * funfold


Welkom bij de Stempel Schatten Bloghop!

Met deze bloghop zetten we stempelsets in het zonnetje die
je al een poosje minder ziet, een verborgen pareltje!
Het thema voor deze maand is Vakantie in Zicht!

In de vakantie mag ik meer ijsjes eten dus jij snapt wel waarom
ik het Ice Cream Swirl productpakket gebruikte.


De basiskaart is het lichtgele Lemon Lolly cardstock. 



Daar boven op diverse patroontjes uit het Bright & Beautiful
designpapier wat je nog steeds online in de webshop kunt vinden.



De toef ijs stanste ik uit Bubble Bath cardstock met de Ice Cream
Swirl stansenset. De onderste toef gaf ik net iets meer kleur door
er met een Blending Borstel en Fresh Freesia inkt overheen te gaan.



Het hoorntje stanste ik uit Crumb Cake cardstock en embosste
ik met de speciale stans voor dit effect. De tekst heat embosste
ik met wit embossingpoeder op een strook Lemon Lime Twist
cardstock.



De Yum Yum tekst stempelde ik met Lemon Lime Twist inkt.
Het labeltje naast de ijstoef is het kleine ijsbekertje uit de 
stansenset Ice Cream Swirl.



De decoratiesteentjes komen uit het Zelfklevende rondjes in
regenboogkleuren pakket


Hop nu door naar mijn collega's om meer inspirerende
mannenkaarten te bewonderen, de linken staan hieronder:


>

Creatieve groetjes, Annette

---

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met een creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

9 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke kaart! Nu krijg ik zin in ijs ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ijsjes horen bij mij ook bij een (zonnige) vakantie.
    Mooi hoe je het ijs bijgekleurd hebt en heel leuk hoe je je achtergrond bestempelde.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke kaart zeg, je zou er zo in happen! Leuke trucs heb je toegepast, dat zal voor veel mensen mooie inspiratie zijn. Ook het idee van het label vind ik super! Daar hebben we wat aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat enig dit! Zo smakelijk als het softijsje er uitziet, om in te happen. Zo lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ijs, ijs baby….dat moet ik steeds denken als ik jou kaartje zien…en trek dat ik ervan krijg….. mmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk!! IJs... dat is voor mij ook vakantiegevoel. Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ijsjes horen echt bij vakantie! Heerlijke kleuren ook gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Gaaf deze kaart! Mooie kleuren en wat een leuk idee om op het bakje dwars op de kaart te plaatsen met daarin de tekst YumYum!

    BeantwoordenVerwijderen