maandag 13 mei 2024

Stampin' Up! Cutest Cows + Country Woods dsp - Stempel Schatten Bloghop * Voorjaar in zicht

 

Welkom bij de Stempel Schatten Bloghop!

Met deze bloghop zetten we stempelsets in het zonnetje die
je al een poosje minder ziet, een verborgen pareltje!
Nu is de Jaarcatalogus net nieuw maar er gingen ook oudere
stempelsets mee, die je vindt van blz. 74 t/m 80 in de Jaarcatalogus.
 

Het thema voor deze maand is Voorjaar in Zicht!
En in het voorjaar mogen de koeien weer naar buiten dus koos ik
 voor de stempelset Cutest Cows die op blz. 76 staat.



Deze kaart maakte ik voor Evan, mijn neefje die gisteren 3 jaar
is geworden. Het idee voor deze kaart kwam ik tegen bij mijn
Amerikaanse collega Heidi Collins, een shadowbox kaart. De
basiskaart is de nieuwe basiskleur Basic Beige.



Als je de kaart opent, komt de shadowbox met de leuke koeien
uit de Cutest Cows stempelset te voorschijn. De koeien kleurde
ik met de Stampin' Blends.



Het papier met houteffect komt uit de Country Woods collectie
en is het Country Woods designpapier. De '3' stanste ik uit geel
Daffodil Delight cardstock met de Actueel Alfabet stansen.



De letters komen uit de Online Only stempelset Fantastische
Felicitaties en knipte ik met de Paper Snips schaar uit.



De envelop kreeg ook een koe zo wordt het een echte luxe kaart.

Hop nu gauw verder om te zien welke producten mijn
collega's gebruikt hebben, hieronder vind je alle deelnemers.

Creatieve groetjes, Annette







9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model is dit zeg! Die koeien zijn superleuk, ze dansen nu niet in de wei maar op jouw kaart! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart! Heerlijk, de koetjes! Door de leuke fold krijg je een gaaf doorkijkje, dit model is altijd verrassend! Het mooie houtpapier past er ook super bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf model kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die koetjes, SUpertof kaartmodelletje.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey hoi, wat een leuk model kaart is dit, die kende ik nog niet. En zo leuk die doorkijktafereeltjes. Dankjewel voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave funfold!! Heel leuk voor kinderkaartjes, maar zeker ook voor andere gelegenheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf model en heel leuk met de koetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige kaart! Een leuk model! Je neefje vond hem vast erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk zo'n blokkaartje en ik denk dat de jarige heel blij was met het kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen