woensdag 22 mei 2024

Stampin' Up! Country Woods collectie * Koffie&Kaart Mei kit In Color 2024-2026 - Huis Fun fold


Tijdens de inspiratie workshop van de Koffie&Kaart Mei kit 
gisteren op mijn facebookpagina maakte ik ook deze leuke fun fold
in de vorm van een huis.



De inspiratie kreeg ik van mijn Amerikaanse collega Cindy
Brumbaugh en vond ik zo leuk dat ik hem gebruikte voor de
Koffie&Kaart Mei kit.



Het huisje en de standaard stanste ik uit het Country Woods
designpapier met de Country Birdhouse stansenset. Hier komen
ook het dak, sommige bloemen en het vogeltje uit. De andere
bloemen en blaadjes komen uit de Country Flowers stansenset.



Binnenin de kaart zie je het fun fold gedeelte pas goed. Op de 
Basic White mat stempelde ik de tekst en bloem met zwarte
Memento inkt. De teksten komen uit de Country Birdhouse
stempelset. het bloemetje kleurde ik in met Stampin' Blends.



De andere kaart uit de Koffie&Kaart Mei kit kun je in het 
blogbericht van gisteren bekijken, klik hier!



De Koffie&Kaart Mei kit kun je bestellen via deze link!



De facebook live replay kun je nu ook via YouTube terugkijken,
klik op de afbeelding om hem te kijken. 

Morgenavond is er weer de videohop van het Feel Good Design
Team met dit keer veel In Color Inspiratie, zie ik je dan weer?!

Creatieve groetjes, Annette

---

INSTAP ACTIE MEI


Stampin' Up! komt met een geweldige Instap Actie
in de maand mei! Naast het standaard Startpakket
krijg je nu een GRATIS In Color pakket.

---

Gebruikte Producten voor deze fun fold kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten