donderdag 1 februari 2024

Stampin' Up! SAB Cradled in Love + More Adored dsp * Welcome, little one

 

Veel babykaartjes maak ik niet op dit moment. Toch kon ik het
niet laten om met het leuke hartjes designpapier uit het Sale-A-
Bration Most Adored designpapier een kaartje te maken.



En is het rotan wiegje ook niet schattig? Die komt uit de stempelset
Cradled in Love die je ook als cadeautje kunt kiezen tijdens de
 Sale-A-Bration.



De stempel kleurde ik met de Stampin' Blends in. Het wiegje
met Pecan Pie, het roze met Flirty Flamingo en de maan en
ster met het gele Daffodil Delight.



Vandaag zijn er nog meer cadeautjes toegevoegd aan
het Sale-A-Bration feestje, klik hier om ze te bekijken!

Creatieve groetjes, Annette

---


SALE-A-BRATION FEEST JAN./FEB. 2024


Vanaf 4 januari krijg je GRATIS producten bij een
bestelling vanaf €60,- die je kunt kiezen uit de 
speciale SAB folder. Klik rechts op de folder om
hem te bekijken.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten