zaterdag 10 februari 2024

Stampin' Up! Planted Paradise en SAB Softly Stippled dsp * Een fijne verjaardag

 

Deze maand doe ik weer mee met de facebookhop van de
Stampin' Up! Dreamgirls! Dit keer is het thema Sale-A-Bration.



Het mooie grijze papier met de linnenlook komt uit het 
Softly Stippled designpapier wat je als Sale-A-Bration cadeau
 kunt kiezen bij je bestelling vanaf €60,-.



De planten komen uit de Planted Paradise stempelset die je in
de Mini Catalogus vindt op blz. 47.



De meeste planten stempelde ik met de maskeertechniek, 
waarmee je diepte aanbrengt. Hoe je deze techniek doet laat
ik je eind van de maand zien in de SU Dream Girls videohop.



De tekst heat embosste ik op een stukje Pebbled Path cardstock
met wit embossingpoeder.



Ook kreeg de binnenkant een leuke plant! Deze kaarten maakte
ik voor 2 oudere heren die volgende week jarig zijn.

Afmetingen
- basiskaart 21 x 14.85 cm, rillen op lange zijde op 10.5 cm
- linnenlook dsp mat 10.5 x 14.85 cm
- gekleurde mat 10.5 x 9.4 cm
- witte mat buiten en binnenin 10.5 x 9 cm

Op mijn Facebookpagina kun je starten met de hop en heel veel
inspiratie zien van mijn collega's met de Sale-A-Bration producten.

Heel veel hopplezier!

Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten