woensdag 21 februari 2024

Stampin' Up! Excellent Eggs + Lighter than Air dsp * Ei in laagjes


 Nog 5,5 weken en dan is het Pasen! Tijd om Paaskaartjes te 
gaan maken. Verstuur jij Paaskaartjes?



Met de stempelset Excellent Eggs en het Lighter than Air
designpapier kun je hele leuke Paaskaarten maken.


162801 €28,-



Met de bijpassende Excellent Eggs stansen stans je de paaseieren
uit het papier. Het middelste ei embosste ik, kwam er alleen achter
dat deze embossingmal uit het assortiment is.



Het ei kleurde ik in met diverse kleuren Stampin' Blends, in het
overzicht hieronder kun je precies zien welke. De tekst komt uit
de Leve de Lente stempelset en de decoratiesteentjes zijn de
zelfklevende regenboogkleuren rondjes.


Heb je vragen of wil je Stampin' Up! producten bestellen, stuur
gerust een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com.

Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten