vrijdag 22 december 2023

Stampin' Up! Medley Mix + Garden Walk dsp * Verjaardagskaart

 
Voor de videohop van het Feel Good Design Team maakte ik 
deze maand een leuke verjaardagskaart. Het thema van deze
 videohop is Au Revoir.


Ik koos voor producten uit de Mini Catalogus die ons gaan
 verlaten per 4 januari. Zo heb ik de Medley Mix stempelset op
blz. 57 niet veel gebruikt, dus zet ik hem nog een keer in de 
spotlight.





Het Garden Walk designpapier wat je op de achtergrond ziet,
staat op blz.53.



Met de Inked & Tiled ponsen uit de Jaarcatalogus kun je de
 Medley Mix stempels uit ponsen, zoals je hierboven ziet.



Ook heb je leuke kleine accent stempels zoals hier de kruisjes
en de rode stiksels



De tekst heat embosste ik met wit embossingpoeder, dit geeft
altijd zo'n sjiek effect.



Wil je zien hoe ik de kaart maakte, klik dan op de afbeelding 
hierboven. Hier kun je ook starten met de videohop en genieten
van de creaties van mijn collega's!



Creatieve groetjes, Annette

---


---

NIEUWE CREATIEVE SET


Er is weer een nieuwe Creatieve Set voor de 
liefhebbers, bekijk hem in mijn webshop.

---

UITVERKOOP


Vanaf 21 november zijn de producten uit de Mini Catalogus
uitlopend, waaronder sommige zelfs met 60% korting!

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten