dinsdag 5 december 2023

Stampin' Up! Jolly Words + Merry Bold & Bright dsp * Joy

 
Tijdens de Teamdag van het Stampin' Up! Dream Girls won ik
aardig wat prijzen tijdens de bingo, waaronder de Jolly Words
stempelset. Je vindt deze in de Mini Catalogus op blz. 33.



Kwam kerstkaarten te kort en wilde toch even deze stempelset
gebruiken dus is inspiratie altijd handig. Ik vond deze leuke 
kaart bij mijn Australische collega Judy May. 



Heb hem op mijn eigen manier nagemaakt. Het vrolijke designpapier
komt uit de Merry, Bold & Bright collectie. Het Fa la la la 
strookje lijmde ik op de witte mat waarop ik de kerst elfjes
stempelde en plakte ik met Dimensionals op de basiskaart.



De zwarte stempelafdruk maakte ik met Memento inkt en kleurde
 ik in met de Stampin' Blends. De letters stempelde ik nog een
keer met Pool Party inkt, knipte ik uit en plakte ze met stukjes
Dimensionals op. De ronde decoratiesteentjes komen uit de 
Merry, Bold & Bright collectie.

Hoever ben jij al met je kerstkaarten?
Zelf heb ik er 40 af, geschreven en op de post gedaan.
Vandaag ga ik er nog meer maken maar dan een andere
kaart.

Creatieve groetjes, Annette

---

UITVERKOOP


Vanaf 21 november zijn de producten uit de Mini Catalogus
uitlopend, waaronder sommige zelfs met 60% korting!

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten