dinsdag 14 november 2023

Stampin' Up! Stralende Kerst + Merry, Bold & Bright DSP * Schuifdoosje

 

Vanmorgen tijdens de Koffie&Kaart FB live liet ik zien hoe je
maakt. Dit keer in een Kerst versie want deze week was het 
weer de Koffie&Kaart Kerst editie.



Het schuif- of luciferdoosje maakte ik dit keer met de vrolijke
Merry, bold & Bright collectie uit de Mini Catalogus. Deze
collectie heeft ook een Nederlandse stempelset, Stralende Kerst.



Als je goed kijkt, zie je de extra glitter op het lampje. Die maakte
ik met de Wink of Stella pen waarmee je alles kunt voorzien van
glitters, handig voor rond de Kersttijd. Met het precisiemesje van
de Take Your Pick tool Crafter Tips sneed ik het ophangoogje
van het lampje uit.



Het doosje heeft een verborgen vakje waar precies een cadeau-
kaart in past.



Deze keer stempelde ik ook nog tekst in de binnenkant, ook
deze tekst komt uit de Stralende Kerst stempelset.

Later deze week komt de FB live replay ook op mijn
YouTube kanaal.

Creatieve groetjes, Annette

---


Vanaf 21 november gaan producten uit de Mini Catalogus
in de aanbieding, later volgt hier meer over!

---

Gebruikte Producten voor dit doosje:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten