zaterdag 11 november 2023

Stampin' Up! Scalloped Gift card box + Shining Brightly - FaceBookhop NL Stampin' Up! Demo's * Kerst

 

Deze maand doe ik weer eens mee met de facebookhop van de
Stampin' Up! Dreamgirls! Dit keer is het thema Kerst.



Voor dit project gebruikte ik het kant-en-klare cadeaubondoosje
met gegolfde rand die op blz. 126 in de Jaarcatalogus staan.



Het doosje bekleedde ik eerst met Gouden folievel met daar
bovenop het glinsterende Shining Brightly Specialty papier.
De letters maakte ik door het Gouden folie eerst op een zelf-
klevend schuimrubbervel te plakken en dan met de Alphabet
a la Mode stansen uit te stansen.



De tekst stempelde ik met Night of Navy inkt en komt uit de
Stralende Kerst stempelset. Net als de met goud heat embosste
sterretjes. Het prachtige glinsterende Night of Navy inkt sluit het
doosje.

Op dit moment is het Onstage Event online gaande waarbij we
de nieuwe producten uit de Mini Catalogus jan.-apr. gaan zien.
En ik kan verklappen dat er geweldige Sale-A-Bration cadeaus
komen!

Ga voor meer Herfstinspiratie naar mijn Facebookpagina waar
je kunt starten met de hop. Heel veel hopplezier!

Een fijn weekend verder!

Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor dit doosje:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten