donderdag 2 november 2023

Stampin' Up! Gorgeously Made * Eenvoudige & Chique Kerstkaarten


Hier de tweede serie kaarten van de Koffie&Kaart FB live van
afgelopen dinsdag nu met de Gorgeously Made stansen. De
anderen zie je hier.


 Het takje stanste ik 2x uit, lijmde ze op het punt onder de strik 
op elkaar en bond er een stukje gouden Elegant Trim omheen.
De decoratiesteentjes komen uit de Brushed Metallic serie.



Op zoek naar het meer kerstgevoel stanste ik nu één takje uit het
Distressed Gold Specialty papier. Voor wat meer blingbling
deed ik er nu de klassieke strassteentjes op.



Zo zie je maar wat een kleine verandering al doet op een kaart.


 
Na de FB live nog even een kaartje gemaakt waarin ik de stukjes
goud plakte die ik eerder uitgestapt had. Dit geeft een mooi effect
maar zo maak je geen 30 kaarten zeg maar, wat een gepuzzel.



Mijn goudkleurige decoratiesteentjes waren op, dus nam ik
de donkere Wild Wheat Stampin' Blend en kleurde met de 
kwastpunt drie klassieke strassteentjes. Zo kun je elke 
gewenste kleur decoratiesteentjes maken.



Het geeft een leuk effect, die overgebleven stukjes goud in het
uitgestanste Very Vanilla takje.

Volgende week is er weer een Koffie&Kaart, dit keer een
neutrale editie er is nog zoveel meer dan Kerst.

Creatieve groetjes, Annette

---

 NIEUW VANAF 7 NOVEMBER 


Op 7 november komen er weer nieuwe Online-Only
producten online, dus nog even geduld hebben.

---

Gebruikte Producten voor deze kerstkaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten